Μενού
Your Cart

Επιστροφές & Αλλαγές

Μπορείτε να επιστρέψετε ή να ζητήσετε αντικατάσταση των προϊόντων που έχετε αγοράσει από το ηλεκτρονικό κατάστημα, εντός δεκατεσσάρων (14) ημερών από την παραλαβή τους.
Μπορείτε να επιστρέψετε τα προϊόντα:
1. Μέσω της εταιρείας courier που επιθυμείτε με δική σας χρέωση.
2. Στο φυσικό μας κατάστημα στην Νάουσα.

Τα προϊόντα επιστρέφονται στη παρακάτω διεύθυνση:

ΠΑΤΟΥΣΑΚΙΑ
Θεοφίλου 2, Νάουσα
Τ.Κ. 59200
Τ: 2332 400016

*Αν θέλετε μπορείτε να μας καλέσετε στο 2332 400016 για τυχόν απορίες σχετικά με τον τρόπο επιστροφής.
Διαδικασία Επιστροφής με Courier:

Βήμα 1ο: Συμπληρώστε την Φόρμα Επιστροφής  ή στείλτε μας Email
Για να επιστρέψετε ή να αντικαταστήσετε ένα προϊόν, θα χρειαστεί να συμπληρώστε τη σχετική Φόρμα Επιστροφής ή να στείλετε email στο info@e-patousakia.gr αναγράφοντας
- το ονοματεπώνυμο σας,
- την διεύθυνση,
- τον αριθμό της παραγγελίας σας,
- τους κωδικούς των προϊόντων που επιθυμείτε να επιστραφούν,
- το email και το τηλέφωνο επικοινωνίας σας,
- το λόγο της αίτησης επιστροφής (προαιρετικά),
- Το είδος της αποζημίωσης που θέλετε: αλλαγή μεγέθους ή επιστροφή χρημάτων.

Βήμα 2ο: Αποδοχή Αιτήματος Επιστροφής
Εντός των επόμενων εργάσιμων ημέρων (1-3 ημέρες) από το αίτημα επιστροφής σας, και εφόσον όλα τα στοιχεία έχουν συμπληρωθεί σωστά, θα λάβετε το email “Αποδοχή Αιτήματος Επιστροφής”.

Βήμα 3ο: Παραλαβή δέματος και αντικατάσταση ή επιστροφή χρημάτων.
Μόλις παραλάβουμε το δέμα και ελέγξουμε ότι το προϊόν βρίσκεται στην αρχική του κατάσταση και πληροί τις προϋποθέσεις επιστροφής θα προχωρήσουμε στην αντικατάσταση ή επιστροφή χρημάτων της παραγγελίας σας.
* Σημειώστε πως για να γίνει δεκτό το δέμα της επιστροφής θα πρέπει να συμπεριλάβετε  την απόδειξη αγοράς, τα καρτελάκια των προϊόντων (όχι κομμένα), η συσκευασία των προϊόντων και να μην έχει φορεθεί ή χρησιμοποιηθεί.
*Εάν η επιστροφή σας δεν πληροί τις προϋποθέσεις που προαναφέρθηκαν, η εταιρεία μας δεν θα είναι σε θέση να εκδώσει την επιστροφή ή την ανταλλαγή και το πακέτο θα σταλεί πίσω σε σας με δικιά σας επιβάρυνση.
*Σε περίπτωση που στείλετε κάποιο προϊόν με χρέωση παραλήπτη, δεν αναλαμβάνουμε τα έξοδα αποστολής και τα έξοδα θα αφαιρεθούν από το συνολικό ποσό επιστροφής χρημάτων.
*Σε περίπτωση κατάθεσης σε διαφορετική τράπεζα από την συνεργαζόμενη (Τράπεζας Εθνικής) , το έμβασμα το επιβαρύνεται ο Δικαιούχος (Πελάτης) και όχι ο Καταθέτης (www.e-patousakia.gr)
*Σε περίπτωση επιστροφής χρημάτων, τα χρήματα που δικαιούστε είναι ΜΟΝΟ το καθαρό ποσό του προϊόντος ΧΩΡΙΣ τα μεταφορικά ή την αντικαταβολή που τυχόν πληρώσατε.
*Εάν έχετε πληρώσει με αντικαταβολή, παρακαλούμε συμπληρώστε τα στοιχεία της τράπεζας σας (Ονοματεπώνυμο κατόχου, κωδικό BIC/IBAN και τράπεζα λογαριασμού) στη Φόρμα Επιστροφής.

Πολιτική Επιστροφών:
1. Το προϊόν πρέπει να επιστραφεί στην Εταιρία χωρίς καθυστέρηση και οπωσδήποτε εντός 14 ημερολογιακών ημερών από την ημέρα υπαναχώρησης.
2. Εάν δεν αποσταλεί εντός της ανωτέρω προθεσμίας, η Εταιρία δύναται να μην αποδεχθεί την επιστροφή.
3. Η καταβολή των χρημάτων ολοκληρώνεται έπειτα από την επιστροφή του προϊόντος και τον έλεγχο της καλής του κατάστασης και ακολουθείται από επιβεβαιωτικό email επιστροφής χρημάτων. Η ευθύνη για ζημία ή απώλεια κατά την επιστροφή του προϊόντος στην Εταιρία βαρύνει τον πελάτη.
4. Σε περίπτωση που υπαναχωρήσετε, προτού παραδοθεί η παραγγελία σας και παρά ταύτα αυτή παραληφθεί, πρέπει άμεσα να επιστρέψετε το προϊόν στην Εταιρία ακριβώς στην κατάσταση που παρελήφθη, μη ανοιγμένο και αχρησιμοποίητο.
5. Το επιστρεφόμενο ή προς αντικατάσταση προϊόν πρέπει να είναι στην ίδια άριστη κατάσταση που παρελήφθη, συνοδευόμενο από το παραστατικό που έχει εκδοθεί (απόδειξη), στην πλήρη αρχική του συσκευασία, χωρίς σκισίματα και φθορές, με όλα τα περιεχόμενα της αρχικής συσκευασίας, αχρησιμοποίητο και μη φορεμένο.
6. Σε περίπτωση κατά την οποία το προϊόν δεν πληροί τους προαναφερθέντες όρους, θα επιστρέφεται στον πελάτη με χρέωση του ιδίου.